Sunday, January 13, 2013

Perjalanan AQU disini hampir di penghujungnya....


Bermula nya aQu disini dan Berakhirnya Qu disini jua..emm pastinya aku akan merindui tempat ini.. yang tercipta seribu kenangan..di sini juga membentuk aku menjadi seorang manusia yang berguna.. terlalu banyak yang aku pelajari disini.. namun pertemuan kita hanya sementara.. pastinya aQu akan datang semula disini untuk berbakti dengan mu..TERIMA KASIH WARGA UUM.. 






pastinya aQu akan datang semula disini untuk mengambil segulung ijazah bersama orang2 tersayang disisi.. tak sabar rasenya nak tunggu saat yang sungguh bermakna dan bersejarah ni.. semoaga allah melancarkan segala urusan ku. emm sabar menunggu  detik itu..



adat sebuah pertemuan pastinya ada perpisahan.. jangan pernah menyesali dgn perpisahan ini.. pastinya ianya akan menjadi satu lembaran memori yang terindah dalam hidup aku di UNIVERSITI UTARA MALAYSIA.. alhamdulilah urusan aku disini hampir ke penghujungnya.. selamat tinggal semua yang ada disini pastinya kite akan bertemu lagi insyallah.. 17.01.2013 ~~~~ TAMAT UUM..


1 comment: