Thursday, September 26, 2013

"aQu Yang Dulu Bukan Nya Yang Sekarang"- by lynnda Demak







lamanyaa aku x update blog aku nie.. ni baru ada time.. emm arini aku nk citer sinonim dengan lagu adek TEGAR yang tengah hangat skrang.."AQU YANG DULU BUKANNYA SEKARANG"
maksudnya "AQU RINDU ZAMAN STUDY BUKANNYA ZAMAN BERKERJA" hahhahahhahah
sape yang setuju dengan aQu bila aku katakan zaman KERJA 200% STRESS dari zaman stdy..
emmm now aku dah selangkah lagi iaitu Dunia Pekerjaan yang sgt2 lah mencabar..




sekarang aku baru je start keja kat company kat atas tuee...heheh
sebagai event organizer .. company ni company swasta.. aku start keja 16 SEPTEMBER 2013
masa tue.. kerja lah dulu kan sementara nk dapat kerja lain kan kan kan pada duk 
menggagur kat uma xde hasil kan.. skop kerja aku ni memang menjalankan event2 sekitar JOHOR la.. 
cam event ground breaking ceremony ke,, lauching2, apa2 je laa janji event..
emm memang dari dulu aku ni gile event kan dari kat UUM lagi.. kerja pun nk tempat cm ni..




oklah kerja kat sini.. tp agak stress jugak laa.. bos aku garang n sgt2 lah teliti.. tapi dia xkedekut laa..
so far memang bnyak benda aku kena KETCHUP CEPAT!! aduyaii maklumlah aku ni bukan 
 ada pengalaman berkerja sangat..
ape2 pun motif aku tulis bloq arini  cume nak share kt korang hargailah dan amati laa
zaman STUDY sepenuhnya.. zaman KERJA bukan mudah .. memang mencabar..
emm itu sebab aku rindu sgt dengan zaman blajaq kat UUM dulu..
namun ape2 pun kite perlu teruskan zaman dah berubah.. blajaq dah habis
so zaman kerja yang stress nye berganda2...



so aku akan wat yang terbaek laaa untuk kerja aku skarang... aku cube nk adapt dgn situasi kerja 
yang agak tak menyenangkan .. bak kata AYAH aku biaselaa cari pengalaman dulu..
hope allah permudah kan segalanya urusan aku amin.........
dan aku harap sgt dpt kerja lain yang aku rase lebih selesa...moga ALLAH perkenankan 
doa aQu ni.. aku bukan xsuke kerja kat sini tp ada beberapa part yang aku xselesa..
Aqu harap aku dpat bertahan laa sementara dapat kerja lain.. tapi pape pun 
ALHAMDULLILAH aku xmenggaur atleast leh bg mak ayah duit hasiil titik peluh aku sendiri..
hope sgt semuanya berjalan lancar....doa kan LYNNDA DEMAK ye!!!!


1 comment:

  1. :))...good luck...In shaa Allah ada ganjaran baik menanti:))...pape pon zaman belajar mmg bessssttt

    ReplyDelete